ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ»

Телефонна розмова, або як скласти про себе хороше враження

Телефонна розмова – це ваша перша презентація тому важливо вміти представити себе чітко, зрозуміло та лаконічно. Правильна, впевнена і виразна мова, готовність чітко відповідати на поставлені запитання, коректна форма спілкування – все це має велике значення. Розмова з роботодавцем повинна бути інформаційно-змістовною та послідовною. А щоб досягти цього необхідно добре підготуватися.

Перед дзвінком чітко запишіть назву та телефон організації, куди плануєте телефонувати.

Пам’ятаєте, що вас не бачать, і візитною карткою стає те, що ви говорите і як ви говорите.

Перш ніж дзвонити в організацію, визначите для себе:

  • мету дзвінка, дізнайтеся посаду і прізвище, ім’я, по батькові, вашого майбутнього співбесідника;
  • підготуйтеся розповісти про свої вміння, навички, здібності, професійні спроби, яку роботу могли б виконувати або чому ви зацікавлені конкретною вакансією;
  • продумайте та запишіть ваші запитання до роботодавця;
  • будьте готові відповісти на запитання роботодавця;
  • приготуйте ручку, папір, щоб записати необхідну інформацію;
  • покладіть перед собою резюме і оголошення про вакансію, що цікавить вас;
  • якщо ви плануєте скористатись телефоном-автоматом або мобільним телефоном, перевірте, чи достатньо невикористаного часу на вашій телефонній картці або грошей на рахунку.

Впевнено запитуйте про те, що вас цікавить, не соромтеся перепитувати, якщо чогось не зрозуміли. Під час бесіди намагайтеся уникати слів, які виражають невпевненість, сумніви.