Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування
Національного авіаційного університету

Картографічні роботи
Картографія – це галузь науки, техніки та виробництва, що охоплює вивчення створення і практичне використання карт.
Землевпорядкування
За Законом України «Про землеустрій в Україні» всі підприємства мають розробити проекти землеустрою своєї території з урахуванням нових вимог Земельного кодексу та інших нормативних актів земельної реформи. Землевпорядкування - це система заходів по організації землі (території) як засобу виробництва.
Фінанси і кредит
Фінансист – це спеціаліст, який розуміється в політиці, економіці, знає все про конкурентів і як фахівець повинен розпоряджатись грошовими коштами з метою збільшення капіталу.
Організація перевезень
Технік-організатор перевезень працюватиме в автотранспортних підприємствах промисловості, будівництва, сільського господарства, торгівлі та сфери обслуговування різних форм власності на посадах оператора , таксувальника документів на, техніка з обліку.
Організація виробництва
Організація виробництва — це комплекс заходів, спрямованих на раціональне поєднання процесів праці з речовинними елементами виробництва в просторі й часі з метою підвищення ефективності виробництва.
Діловодство
Діловодство - діяльність окремих працівників або підрозділів щодо створення документаційно-інформаційної бази на різних носіях для використання управлінським апаратом у процесі реалізації його функцій в процесі здійснення управління підприємством.
Геодезичні роботи та експлуатація геодезичного обладнання
Геодезія - наука про визначення точних розмірів Землі, яка забезпечує математичну основу укладання всіх наступних карт.
Розробка програмного забезпечення
Профіль діяльності програміста спрямовано на створення та обслуговування інформаційних управляючих систем, розробки та впровадження новітніх інформаційних технологій та професійного використання сучасного програмного забезпечення комп'ютерних систем в усіх галузях народного господарства України.
Геодезія, картографія та землеустрій
Випускники коледжу, що отримали диплом молодшого спеціаліста за напрямом підготовки 0801 «Геодезія та землеустрій» мають змогу продовжити навчання в КІТЗ НАУ та здобути базову вищу освіту за вказаним напрямом підготовки.

Джерела вакансій

Цей розділ дасть Вам можливість визначитися із джерелами інформації для пошуку майбутнього місця роботи.

Джерелом вакансій може бути будь-яка особа чи організація, яка може запропонувати Вам роботу. Джерела вакансій – це не тільки вакансії, про які повідомляється.

Інформацію про вільні робочі місця можуть надати: 

  • засоби масової інформації (преса, радіо, телебачення);
  • масові інформаційні заходи (Дні кар’єри, презентації підприємств, установ, організацій, ярмарки вакансій, аукціони спеціалістів, міні-зустрічі з роботодавцями тощо);
  • Internet;
  • кадрові агентства;
  • особисті контакти: друзі, родичі, знайомі;
  • довідники місцевих компаній;
  • оголошення в громадських місцях;
  • служби зайнятості тощо.

Де слід шукати вакансії?

Засоби масової інформації

Ретельно передивляйтеся періодичну пресу (газети, журнали, спеціалізовані видання, рекламні додатки до них тощо), програми телебачення, які можуть висвітлювати інформацію про вакансії. Це дасть Вам можливість зробити пробні телефонні дзвінки, надіслати листи або резюме до роботодавців. 

Особливу увагу приділяйте публікаціям про: 

  • нові підприємства, які відкриваються у вашій місцевості;
  • підприємства, які переїжджають у Вашу місцевість;
  • підприємства, які підписали нові контракти і мають потребу у додатковому штаті робітників;
  • підприємства, які мають розширюватися та відкривати дочірні підприємства тощо.

Звертайте увагу не тільки на рекламу великих підприємств, але й на малі та приватні. Вони потребують робочий персонал так само, як і великі.

Особисті контакти

Радимо вам систематизувати перелік власних особистих контактів з друзями, родичами, колишніми співробітниками, знайомими, сусідами. Саме вони можуть мати корисну для вас інформацію про розширення виробництва на окремих підприємствах, знати про вакансії на своєму підприємстві, домовитися про вашу зустріч з директором чи менеджером або повідомити їх про вашу кандидатуру, взяти копії Вашого резюме та запропонувати їх особам, які можуть бути в них зацікавлені. 

Завчасно сплануйте, про що і як Ви будете просити, чітко сформулюйте своє прохання, щоб співрозмовник зрозумів, яку роботу Ви шукаєте, якими навичками та досвідом Ви володієте. Таке спілкування здійснюється з метою одержання інформації про вакантні місця, умови роботи.

Мережа Internet

Серед основних каналів пошуку роботи в мережі Internet можна виділити такі: 

  • Сайти з роботи. Бувають як загальними, так і спеціалізованими (вакансії всередині певної галузі, вакансії для молодих фахівців і т.п.). На деяких сайтах з роботи координати роботодавців є загальнодоступними. Однак на більшості job-сайтів такої можливості немає: ви можете лише відгукуватися на вакансію за допомогою розміщеного на цьому сайті вашого резюме. Щоб знайти роботу у великому місті, 2/3 лідируючих job-сайтів може виявитися достатньо. 
  • Сайти друкованих видань, що публікують вакансії. Це можуть бути як газети, так і журнали, на сайтах яких вакансії публікуються поряд з іншими оголошеннями і рекламою або зібрані в окремому розділі, присвяченому роботі. Як правило, в спеціалізованих виданнях з роботи є можливість публікувати свої міні-резюме. Треба також враховувати, що не завжди електронна версія видання з вакансіями може повністю замінити свій паперовий оригінал. 
  • Форуми з роботи. На таких форумах роботодавці розміщують свої вакансії, а здобувачі пропонують свої послуги. Форуми хороші тим, що на них можуть публікуватися вакансії, яких немає в інших джерелах.
  • Сайти уповноважених органів з праці та зайнятості (міністерство праці, служба зайнятості, державні біржі праці). На офіційних сайтах з роботи теж можна зустріти вакансії, які не публікуються в інших джерелах. 
  • Сайти кадрових агентств. Найчастіше агентства дублюють свої вакансії в Інтернеті та друкованих виданнях. Але далеко не завжди. Тому ці сайти можуть також виявитися цінним джерелом інформації при пошуку роботи.
  • Сайти компаній. Як правило, на них набагато менше відвідувачів, ніж на сайтах з роботи. Тому, якщо вакансія не дублювалася в інших джерелах і не є застарілою, у вас хороший шанс якщо не працевлаштуватися, то, як мінімум, бути поміченим серед відносно невеликої кількості кандидатів. 
  • Центри зайнятості. 

Найбільшу кількість вакансій безробітним пропонують центри зайнятості. Кожне відвідування центру необхідно розпочинати із сектора самостійного пошуку вакансій та профінформаційного сектора. Регулярно ознайомлюйтесь з інформацією про вакансії, яка розміщена на стендах. Як правило, центри зайнятості забезпечені відомостями про вакансії й у інших регіонах України.

Центри зайнятості надають додаткові послуги, що сприяють працевлаштуванню: це і перенавчання, і можливість працевлаштування на додаткові робочі місця, створені за рахунок дотацій з Фонду загальнообов’язкового соціального страхування на випадок безробіття. Тому, при відвідуванні центру зайнятості знайомтеся з інформацією, яка розташована у приміщенні центру. Намагайтеся брати участь у заходах, що проводяться центрами: ярмарках і міні-ярмарках вакансій, семінарах для безробітних, засіданнях клубу, на яких вчать методам ефективного пошуку роботи тощо.

Вільний пошук

Радимо вам також планово і систематично відвідувати або телефонувати до підприємств і організацій, робота на яких для вас могла б бути підходящою, користуючись при цьому довідниками місцевих компаній, інформацією в ЗМІ та Інтернеті. На місцях, які зацікавили вас, залишайте свої резюме і номер телефону.

Дні кар’єри, ярмарки вакансій, презентації підприємств, установ, організацій

Радимо відвідувати такі масові інформаційні заходи, що проводяться у вищих навчальних закладах, в тому числі і НАУ, в Центрах зайнятості. 

Такий спосіб пошуку місця роботи ефективний насамперед для молоді, яка щойно закінчила коледж або продовжує навчання.

Переваги такого способу пошуку роботи:

  • ви маєте можливість отримати додаткову інформацію про організації, компанії, що вас цікавлять, з безпосереднього спілкування з їх представниками;
  • фірма добре розуміє, що ви випускник чи студент, і відсутність досвіду роботи не є вашим недоліком;
  • організації, які відвідують такі заходи, можуть запропонувати студентам проходження співбесід на вакантні робочі місця;
  • ви маєте можливість залишити резюме одразу в кількох фірмах.

Нажаль, у таких заходах бере участь досить обмежена кількість компаній від загальної кількості існуючих, і проводяться вони, як правило, на початку та наприкінці навчального року.